Jag har inte hittat den matta som jag har letat efter.
Har ni möjlighet att skaffa fram den?
Hur går köpet till?
Ni bestämmer Er för vilken matta Ni vill ha. Sedan fyller Ni i Beställningsformuläret
och skickar det till oss. Efter att vi har mottagit Er beställning skickas en
bekräftelse till Er via e-mail. Ni får mattan levererat till Ert hem med
postens Hempaket inom några dagar. Ni betalar antingen med kontanter eller med
bankkort.
Det är bara att skicka tillbaka mattan och äkthetscertifikatet oskadd till oss. Ni har 14 dagars öppet
köp på Er (Fr.o.m. dagen Ni har mottagit leveransen). Så fort vi har fått
tillbaka mattan får Ni hela köpesumman tillbaka.
Nej. Alla priser är inklusive frakt- postförskottsavgift och mervärdeskatt.
För närvarande kan vi inte kompensera Er för kostnaderna i samband med
retur av leveransen.
För att ni skall känna Er 100% trygg med Ert köp erbjuder vi Er lägstaprisgaranti. Det innebär att om Ni, mot förmodan, hittar samma matta, (Samma
storlek, färg och material) till ett lägre pris så får Ni 125% av
prisskillnaden tillbaka.
Exempelvis köper Ni en matta från oss på 10000
kronor. Ni hittar samma matta, (samma storlek, färg och material) hos Er lokala
handlare för 9000 kronor. Ni visar oss detta svart på vitt och Ni får 1250
kronor tillbaka.
Observera att lägstaprisgarantin gäller under tiden för öppet köp och
gäller Ej konkurs- och auktionsutförsäljning samt lagerrensning.
Vad för jag förutom mattan?
Ni får ett äkthetscertifikat i vilket det framgår mattans äkthet och
ursprung. Dessutom garanterar vi att inget barnarbete har framkommit vid
knytningen av mattan.
Jag har inte hittat den matta som jag har letat efter. Har ni möjlighet
att skaffa fram den?
Kontakta oss och framför Era önskemål. Vi försöker
göra vårt bästa
för att skaffa fram den matta som Ni önskar.